
Yüzümün sağ tarafında irili ufaklı resimde tam belli olmasa da iki tane ben var böyle aşırı şiş çıkıntılı olan bir ben değil sadece hafif eline dokunduğunda hafifsin belli oluyordu 3 gündür bir acı hissediyorum elimle dokunduğum zaman hafif şişmiş etrafı hafif kırmızı hani mikrop kapma şansı olabilirmi ama böyle bir şey başıma ilk defa geliyor bu tarz bir şey yaşayan var mı çok merak ediyorum nasıl isim koyabilirim doktora gitsem nasıl anlatabilirim ne anlatabilirim hiçbir fikrim yok