Kızlar kızım 3 yaşında dün ütü yaptim masayı kaldırırken aniden üzerime atladı elimde ütü masası vardı tabi bacakları açık ütü masasının ayak kısmına geldi genital bölgesi çarptı haliyle ağladı o ara baktım bişey yoktu sorna bugün banyo yaptırdım temizlerken genital bölgesinin o iki kenar kısmı varya bı tarafı böyle hafif kesik gibi olmuş ve kızarmış silerken de ağladı zaten silme aciyo die geçer mi kendiliginden doktora mi götürim bilemedim