Seda23Yusuf Lolik bı annenin çocuğuna vurmasını niye abesliyorsunuz imkansız gözüyle neden bakıyorsunuz
Lolik Seda23Yusuf ne demek neden ya ! Minicik bebek o daha ne demek vurmak bunu nasıl normal görebilirsiniz ? Şiddeti nasıl normal görebilirizsiniizzzzz !?
Hacerozcn Lolik elbette siddetin buyugu kucugu yaslisi cocugu yok vurulmamali kimse bence de , amaaaa kadin öldürcem falan dememis ki dövse bile tekme tokat vurcak hali yok dimi biraz abartmayalim :)
Lolik minikobebegim00 senin için demedim seni anlıyorum zaten sadece tavrın için uyarmıştım . Vursan bile bunun normal olduğunu savunan yukardaki arkadaşa dedim
Lolik Hacerozcn dövmenin ölçüsü olmaz bu bir. İkincisi ben post sahibine bir şey demedim yukarı da bana yazan arkadaşı görürseniz anlarsınız
Hacerozcn Lolik elbette olmaz da o da bi anne evladina kiyamayacagini dusunuyorum bende sinirden soylerim ama asla vurmam vuramam 🥰
Dry_cn minikobebegim00 dövecem şimdi Bende 1 saat önce dövdüm kendimi iyi geliyor kanks 🤣🤣 vur kendine ayni durum misafirliğe geldik durumlar fena