Miray17 Ya artık iyice sinirleniyorum 18 aylık oldu hala daha uyku sorunumuz var. Neredeyse 1 ay olacak uykuya geçerken neden zorluk çıkartır. Uykusu var deli gibi ama bir türlü uyumuyor. Bu durumdan dolayı yoruldum iyice.
BuzluLatte Miray17 saat 6 dan beri 11.5 aylık kızımı uyutmaya calisiyorum. Ha gece uykusuna 12.30 da geçtiğini ve 1.30 da,3 te de ayriyeten uyandığını söylemek bile istemiyorum 😢
eymenmt Miray17 uykuya geçiş çok değişik ben de anlamıyorum ne banyo ne park ne gezme ne bişey şimdi bı de gece uyaniyor konuşmaya çalışıyor 1.5 saat salla salla ancak uyuyor
Haffuse Ay 18.ay ukyu gerioemesi var. Ben de cok cektim😅 Allah yardimcin olsun. InsaAllah uzun surmez
Haffuse Miray17 sorma, o zamanlar ben de cok yorulmustum. Hatta bi ara ogle uykusunu hic yapmasam mi diye de dusundum. Yaptirmadigim zaman daha beter geceler gecirdik😅 Senin su an yapman gerekn tek sey, uyku duzen ve tutinini korumaya calisman.
Miray17 Haffuse zaten aynı saatler de nasıl uyutuyorsam o şekilde devam ediyorum ama nafile hem kendini hem beni yoruyor fazlasıyla sakin kalmaya da çalışıyorum ama bir noktadan sonra devreler yanıyor benim
Miray17 eymenmt hava güzel olduğu günler de mutlaka parka götürüyorum dediğiniz gibi banyosu vs falan hiç anlamıyorum etkisi olmuyor galiba gecede rahat 2 sefer uyandığıda oluyor geri uyutmaya çalış bide