Kızlar merhaba rahatsızlığım sebebiyle bebeğim hasta olmasın diye Dün maske takarak emzirdim Bugün bebeğimI maskesiz emzirmek için kucağıma aldığımda 3 kere bana bakıp gözlerimi ellerini yana açarak ağlamaya başlıyor bir korkuyla bana bakıyor ve ben konuştuğumda yüzüme bakmıyor gülmüyor ne yapmam lazım neden böyle yapıyor acaba maskeden mi korktu lütfen yardımcı olum bana moralim bozuldu çok