Ozge_ozdemir Merhabalar sezeryan dogum yapalı 2 ay oldu 40 dan sonra ilk adet fakat çok kanama oluyo ve parçalı şekilde ilk defa böyle bisey başıma geliyo acaba sizlerdede oldumu
BirTim Ozge_ozdemir bende doğumdan 3 buçuk ay sonra aynı şekilde adet oldum, çok fazla kanama ve parça geliyordu. Birde normal günümden daha uzun sürmüştü. Doktorum normal olduğunu söyledi.
Ahhannelik Ozge_ozdemir benimde aynı oldu aşırı kanama parçalı şekilde doktoruma gittim ilk adetin çok yoğun veya lekelenme şeklinde olabileceğini ama ikinci adette aynı olursa gel hemen demişti bir daha öyle olmadı normal düzenli olarak gidiyor şimdi