Gizzzzz-giz Fikkkooo 3 haftalık hamileyken gitmiştim emindim zaten hamile olduğuma çıktı doktor daha çok yeni demişti bence 2. 3. Haftada çıkar
MeetJoeBlack Fikkkooo ovulasyon takibi yapıyorduk, yaklaşık 10. Günde kaset testte çift çizgi gördüm, yaklaşık 13. Günde de kanda 66 değerle öğrendim.
Fikkkooo Gizzzzz-giz Gizzzzz-giz çok fazla yaa bende bebişimde gittiğimde 3 haftalıktı acaba daha erken çıkıyor mu diye merak ediyorum
Gizzzzz-giz Fikkkooo bilmiyorum yani Bi denemeye başla ver kan tahlili çıkmazsa bir sonraki hafta yine ver
Fikkkooo Gizzzzz-giz bu sabah verdim 20 sinde adet olmuştum 27 de bitti 30 unda riskli ilişki bugün de gittim kan verdim
MeetJoeBlack Fikkkooo ama bende pcos var zaten geç döllenme oldu , son adet tarihinde kaset testle çift çizgi gördüm, adeti 4 gün geçince de 66 değerle kanda çıktı işte.
MeetJoeBlack Fikkkooo anladım , tarih olarak kıyas yapmanız açısından söylüyorum. İlişkiden 10-13 gün sonra, adeti de 1 gün ve 4 gün geçince öğrendik yani.