Glikoz Evet güzel anneler .. Bebişim 8 aylık ve ben yanından kalkinca üç beş dk sonra agliyo.. Öğlen uykusu ya da gece uykusu fark etmeksizin Memede uyuyo zaten.. Ne yapmalıyım sizce?