onemore 3 aylık bebeğimi kucağımda pat pat yaparak uyutuyorum, ya da bazen emerek uyuyor. Ayakta sallamak istemiyorum, böyle kucakta da ilerde zor olacak gibi, başka nasıl uyutabilirim siz nasıl uyutuyorsunuz?
starwomen onemore bende hiç sallamadım. 7. Aya kadar emzirerek uyuyordu. 7. Aydan sonra kendisi uyumaya başladı ama gerçekten bir süre sonra destek çok zor oluyor hem anneye hem bebeğe
Gizzzzz-giz onemore benim kızım yatağına koyunca kendi kendine 10 dakika falan oyalanıp uyuyor Desteksiz şekilde
starwomen onemore yok kız nerdeee. Buradan bir anneyle tanıştık o bana destek oldu hatta burada bir ara Bilgi veriyordu ama hesabını askıya almışlar sanırım çünkü kullanıcı adıyla çıkmıyor. Kademeli olarak bıraktık 9 gün sürdü
Gizzzzz-giz onemore 5.5 aylık doğduğundan beri bu şekilde emzirip yatağına koyuyordum şimdi sütüm çekildi yine besleyip yatağına koyuyorum asla destekli uyutmadım ama ben ne pış pış ne sallama