Prensesss_annesiii Kızlar i phone 13 aldım trendyolda 35 bindi acaba kullanabilirmiyim gerek varmı bu kadar pahalıya deyermi sizce
biyiksiz_yorumcu Prensesss_annesiii yenilenmiş almışsanız bazı kullanıcılar iyi olmadığını söylüyor ama sıfırsa çok güzel telefon fazla değer kaybetmiyor bence
starwomen Prensesss_annesiii ben hep iphone kullandım hep de memnunum. Siz de memnun kalırsınız güzel günlerde kullanın
ALPARSLAN_bey Prensesss_annesiii güle güle kullanın inşallah ama bana bı telefona bu kadar para vermek çok gereksiz ve geliyor bu benim fikrim.
Prensesss_annesiii biyiksiz_yorumcu yok canım yenilenmiş değil trendyoldan 0 aldım telefoncular 37 dediler ben 34 aldım ama inşallah pişman olmam kullanabilirmiyim acaba
starwomen Prensesss_annesiii benim gidiyor sadece akşamları şarja takıyorum. Ama ben şarj konusunda aşırı takıntılıyım 😁 %1 olmadan şarja takmıyorum %100 olmadan da asla şarjdan çekmiyorum. Eşim hala şaşırıp kalıyor bu duruma bu hayattaki en büyük çizgin diye ahahaha Tek sosyal medyam burası birde alışveriş siteleri oyunda yok telefonumda. Gün içerisinde de işte olduğum için çok fazla elime almıyorum. Koşacak akşamdan akşama şarj ediyorum.
nuh17 Prensesss_annesiii iphone sattığında para yapıyor o yüzden kaybetmezsin altın gibi ben ikinci el aşmıştım 5500 e 12000 e sattım eşimin 11 ine geçtim
Anneoldum35 Iphone kullandıgım şimdiye kadar,degerı hiç düşmüyor ve kullanımı pratık gelıyor ,fakat artık fıyatlar arttıkca uzun zaman kullanılacaksa ancak oyle almak gerekebılıyor malum ekonomık kosullar