Beyzaserinn Normalde doktorumuzdan çok memnunuz ama muayene ücreti dehşet artmış dörtçelik hastanesinde memnun kaldığınız doktor var mı kızlar
Beyzaserinn seymom bir kere acil olarak giriş yaptık bizi polikinliklere çıkın dediler boşluk varmış serap diye bir doktor şans eseri denk geldi orta şeker iyiydi yani en azından diğer devlet hastanesi doktorları gibi terslemiyor ne sorsam cevap verdi
Beyzaserinn KraliceEsra ben postu 8 kasım 2023 te açmıştım o zaman 1150 mi ne demişlerdi şuan 2024 fiyatlarını bilmiyorum