Beggg ben not etmıstım doğum yapacak arkadaşım için 200-250 cıvarı 1 numara kullandık benim bebegım hızlı kılo aldığı ıcın daha fazla 1 numara almadım 1 aylıkken 5 kg cıvarıydı kızım. 2 numaradan 400 tane kullandık 3 numaradan 500 cıvarı kullandık. 4 numaradan 1000 e yakın kullandık belkı daha fazladır . Bence 700-800 tane akın fazlasına bebegın durumuna göre bakarsınız bır de bazı bebek bezı markalarının kalıbı daha ufak buz molfıx kullandık dıgerlerıne göre bır tık daha büyük. Kızım Şuan 13 aylık 10.5 kg hala 4 kullanıyoruz 1-2 ay daha 4 kullanıp 5 e gecerız diye tahmin ediyorum . Nerdeyse 700-800 tane de 5 stoğumuz var . Yaza kadar gider diye düşünüyorum .