Kld 6 dan sonra memede uyuyor ben ne zaman yanından kalkarsam o da kalkıyor. İki gün önce denedm 7 den sonra bir saat oynadık snra uyuttum 8 de sürekli uyanıp ağladı. Bir iki derken yanına gittim uzandm uyuya kaldm . Ona kdr uyuduk öyle
Israrla devam etsem kaldrmaya işe yarar mı acaba