Merhabalar bebeğim geçen hafta covid geçirdi hastanede yattık şuan toparlandı ama iştahı hiç yok. Meme görünce ağlıyor hiç zorlamıyorum o yüzden zaten çok emen bir bebek değildi. 30 ml mama yedirebilmek için 1 saat uğraşıyorum. İştah için bir yöntem var mı yada benimle aynı şeyi yaşayan. Çok üzülüyorum