Prensesss_annesiii şuan samsung kullanıyorum 2 ay önce geçtim samsunga iphone 12 pro kullanıyordum kamerası harikaydı ama gerçekten şarj kablosunu bağlı yaşıyordum çok fazla şarj sıkıntısı yaşıyordum ve arkası camdi her yere düştüğünde kırıldı bu benim sansizsiligim galiba ama seviyorum iphoneyi samsung şarj konusunda o kadar iyi ki gece uyumqdan dolduruyorum 1,5 gün rahat gidiyor kamerası da bana yeterli geliyor ben şuan iphoneyi ne kadar sevsemde bir daha o kadar parayı veripte almam