pembeayakkabilikiz Kızlar Osman Gonualın videosunu izledim az önce bebeklerin disi çıksın çıkmasın katı gıdaya geçince diş fırçalamali diyor. Sizler dişlerini fircaliyor musunuz nasıl oluyor bu daha yeni yeni çıktı dişleri zor olmaz mı fircalanmasi ?
Elika00 pembeayakkabilikiz parmak fırçalar var ben onlarla fırçalıyordum. Birkaç tane dişi çıkınca da yumuşak uçlu fırça almıştım nukun fırçalamalısın tabi ki.
tekbasimabakiyorum pembeayakkabilikiz evet her akşam yatmadan fırçalıyoruz 6.aydan beri. Rocs baby kullanıyoruz en temizi o.
hilalvrc pembeayakkabilikiz parmaklı olan diş fırcamız vardı 1 yasına kadar onunla fırcaladım sonra +1 kullanılbılen fırcalardan aldım şuan kendısı fırcalıyor ama macun kullanmıyorum 23 aylık alıması güzel oldu bizim için sabah gece yatarken fırcalıyoruz
Masalkizinannesi pembeayakkabilikiz ben sipariş verdim kargoyu bekliyorum ama eşimle kara kara düşünüyoruz biz bu kızın dişini nasıl fircalayacagiz diye 😅
pembeayakkabilikiz tekbasimabakiyorum teşekkür ederim canım bende araştırmaya başladım bakacağım onada☺️
Masalkizinannesi pembeayakkabilikiz araştırdım bayag bir r.o.c.s. markasını tercih ettim. Hem içeriği temiz hemde kullanan annelerin genel yorumları bebekleri macunu sevmiş. Macunu severse dışı fırçalatir diye düşündüm aslında burada en önemli olan konu bu çocuk macunu severse sıkıntı yok . Ben ihlamur özlü olanı tercih ettim.
Ogulluana pembeayakkabilikiz parmak fırçalar var silikon onlardan kullandım ilk zaman şu an normal fırça kullanıyorum
okuyor pembeayakkabilikiz ek gıdaya geçince silikon parmak fırça ile fircaladim. Sonrasında saplı silikon fırçaya geçtik. 12. Aydan sonra kıl fırçaya geçtik. 14. Ay gibi de diş macununa başladık.