Yigitefe_23 9 buçuk aylık bebeğim covit oldu gece ateşi 37 buçuktu calpol verdim 1 saat sonra ateş düşmedi yükseldi 38 falan oldu azı dişlerinden şüphelendik ama covit çıktı
Nznoztrkk Yigitefe_23 evet ne yazık ki devam ediyor covit benim bebeğim 25 günlükkrn oldu. Doktorumuz endişe etmememi bebeklerin daha hafif atlattığını söyledi 37,5-38 derece ateşle atlattık çok şükür. Bütün huysuzluğu 2 gün sürdü
Yigitefe_23 Gzmas12 teşekkür ederim bu yeni olan var ya covit2 diye geçiyor çocuklar da bebeklerde salgınmış
Yigitefe_23 Nznoztrkk akşam tekrar gittim hastaneye bu safer serum taktılar çok şükür rahat uyudu gece ve biraz daha iyi bugün ateşi falan olmadı 3 gün sürüyormuş