cemre_-34 Bu terapilere bebegını götüren var mı ? Süreç nasıl ilerliyor ? Neler yapıyorlar bılgılendırırsenız sevınırım 🙏
Esra2019 cemre_-34 merhaba benim kuzumu götürüyorum bizimki erken doğum yoğun bakım süreci vs gelişim geriliği mevcut. Önce çocuk için bir değerlendirme yapılır süreç ona göre ilerler. Hangi alanda desteğe ihtiyacı var duyusal mı vestibüler mi ince motor mu ona göre basılır. Mutlaka faydalı oluyor tabi terapistle çocuğun uyumu vs ona da bağlı.
cemre_-34 Esra2019 benmkisi de erken doğdu prematüre gelişim geriliği olarak bizde de var daha çok motor olarak ondan da fizik alıyor ama daha ıyı olsun diye bu terapileri de düşünüyorum 🤔 nereye götürüyorsunuz kaç seans ilerliyorsunuz
cemre_-34 Esra2019 evet malsf ya peki kaç seans oldu gıdelı daha çok neler öğreniyor bır faydasını gördünüz mü
Esra2019 cemre_-34 6 ay oldu evet yol kat ettik benim kızım çoklu engelli gözleri görmüyor, konuşamıyor , zihinsel de de gerilik var ama fiziksel iyi algısı tamamen kapalı da değil bu durumlar olmasına rağmen yol kat ettik.