Mavininyuztonu Ben başlayım yazarken bile yorulurum kesin 😂 3 oğlum var sabah 7.30-8 arası uyanırız alt üst değişimi sonrası yatak odası havalandırma hemen bir kahvaltı sonra her yer dip köşe temizliyorum bu arada saat 12-1 oluyor sonra çocukların öğle yemeği sonrası uyku onlar uyurken akşam yemeğini hallediyorum onlar uyanıyor oyun etkinlik vs. Meyve saatleri geliyor yiyorlar 😂 tekrar alt üst değişimi 🤷🏻♀️ akşam saat 5-6 arası oluyor yemek Faslı tekrar silme süpürme ve akşam oluyor çocuklar babayla oynarken ben çamaşır varsa hallediyorum yoksa sabaha iş kalmasın diye yarınki yapacağım şeyleri yapıyorum falan filan ya ay yoruldum 😂
bakkalemzigi Mavininyuztonu ay çok çocuk ne zordur ben bir bebeyle zor başa çöküyorum 9. Aylık sabah 9 gibi kalkar kahvaltı yer odada oyuncakla oynar yürütece biner öğlen yatar yemeğini veririm sonra dıaşrı çakarız eve gelir yorulur hemen uyur akşam yemeğini yaparım bende beraber bizle yer . Temizlikte hiç bitmiyor zaten bi elim hep etrafta 😂 en son gece yatış gece de 16627273 defa kalkma 😖
Bugleminannesi28 Mavininyuztonu 11 aylık bir kızım var her sabah kendisi bizi uyandırır cee diye hshshsh saat 7.30-8 günaydınlaşma faslı Kahvaltı yapana kadar 9.30 Mutfağı toplayıp yerleri supuruyorum Kirliliği makineye atıyorum Akşam yemeği yapımına giriliyor derken saat 12 gibi oluyor kızıma çorba iciriyorum sonra oyun oynuyoruz Tabi ev yine darmadağın heryeri karıştırıyor ajajaj ben yine etrafı toparlıyorum çamaşırları seriyorum koruyanlar katliyorum derken saat 14.00 kızımın uykusu geliyor hemen yemek yediriyorum fasulye cacık gibi gibi yarım saat sonra uyuyor sonra o uyurken yine etrafı gözden geçirip supurge atıyorum lavabo banyo yıkıyorum derken babası geliyor kızım uyanıyor hep birlikte bir akşam yemeği sonra yine kızımıza oyun sonra yatmadan tekrar yogurt yiyor yani günümüz yemek ye kaldirla geçiyor he bide evi toplamakla shsjsjj
Mavininyuztonu bakkalemzigi tek çocuk hiç çocuk dedikleri o kadar doğru ki 😂 benimkiler küçük bide biri 3 yaşında diğeri 2 en küçük 4 aylık siz düşünün yaniii😂
Poncikkkk Mavininyuztonu tek çocuğum var Sabah kahvaltı sonra iş yapmamışsam hemen temizlerm evi oyun oynarım öğlen uykusu o sırada yemek yapma uyanır beraber yemek yeriz kendi kendine yada başka çocuklarla oynar televizyon izler öğlen yemeğini fazla yaparım akşam üstü yürüyüşe yada parka alırım bebeğimi geliriz yemeğimizi yeriz o oyuncakları etrafı dağıtır sonra uyuturum o sırada detaylı temizlik yaparım en sonda yorgunluk kahvesi mis gibi tabi tüm gün bebeğin peşinde koşmada var bazen dışarı çıkartırım orda koşarız bazen ev içinde oradan oraya😃
alonee Mavininyuztonu sabah 8 gibi kalkar eşim 9 a kadar bakar sonra ben devralırım eşim işe gidince. Kahvaltı, etkinlik, uyku, park, ara öğün, oyun oynama tekrar uyku akşam yemeği ve kapanış🥱🥱🥱🥱🥱
Mavininyuztonu Zeyneprabia çok dökülüyor ya valla hani öyle titiz insan değilim ama kırıntı falan olunca rahat edemiyorum