Gzmas12 evet bir süredir etrafımdaki bütün çocuklarda aynı hastalık:( 9 aylık kızım da yakalandı yaklaşık 1 ay önce. Serum taktırmaya gittim, bizle beraber 3 bebek/çocuk daha serum alıyordu. Bağırsak enfeksiyonu salgını olduğunu söyledi doktorumuz. Kusması geçmezse ve 1 gün boyunca bişey yemezse serum taktır demişti öyle yaptık.