arkadaşlar idrar kültürü sonucuma göre doktor bu ilacı verdı asırı fazla enfeksiyon var ileri derece sistit bakteri falan da uremıs. gebe değilim ancak risk var korunmuyoruz bu ay da şansa iyi değerlendirmiştik günleri 😒daha adetime 11 gün var yani hamilelik varsa bile 2 3 haftalık su an. kullanan oldu mu cok kotu hissediyorum ilacın ismi cipro kimse de önermiyo üffff