Bebeğim 79-80 cm boyunda yaklaşık olarak ve 9 aylık. Yatak yüksekliğini ölçtüm 60 cm. Altını değiştirmek için yatağa yatırdım pamuk islatmak için arkamı döndüm çeşmeyi açar açmaz ağlama sesi geldi. Geldiğimde bir bacağı karnına cekili diğeri açık, kolları kafasının altında secde pozisyonu gibi düşmüştü. Vücudunu inceledim herhangi bir zede iz yoktu. Başında da alnında hafif bir şişlik var gibi hissediyorum başka yerinde bir şey yok. Zemin ahşap ve üstünde halı vardı. Tamamen benim aptallığım yüzünden oldu. Çok vicdan azabı çekiyorum. Yaşadığım yerde doğru dürüst doktor yok doktorlar sabahları merkezden gelip merkeze geri dönüyor. Pratisyen hekimler de iyi değil. İnternet’e baktığımda çok endişelenecek bir durum değil gibi gözüküyor ama içim içimi yiyor. Başına böyle bir şey gelen oldu mu? Ya da doktor hemşire konuyla ilgili bilgisi olan var mı?
Çok video seyrettim ama içim rahat değil, eşimi işten çağırıp merkeze mi gitsem? Lütfen bilgi verin kızlar