EbruAlperen__12 Bugün takviye olarak mamaya başladık anne sütü artı mama bu markayı aldım bebeğim içmedi fazla siz memnun musunuz
EbruAlperen__12 Birde biberon ile değil de kaşık ile veriyorum biberon ile içemiyor alışkın olmadığı için birde anne sütünü bırakmasın diye kaşık ile verdim sizler nasıl yapıyorsunuz