MyDarlingSon İzmir köfte yapacağım yarın, köftesini şimdi yapsam folabın alt kısmında dursa bozulur mu ?
ktnzehra49 MyDarlingSon dolapta olursa sıkıntı olmaz içiniz rahat etmiyosa buzluğa atın yapcağınız zaman çıkartın ben genelde öyle yapıyorum