Kızlar geçen hafta hastaneye gittik kan tahlili yapıldı 2 gün boyunca ateşi düşmemişti kanında enfeksiyon çıktı orda iğne yaptılar antibiyotik verdi tam bugün bir hafta oldu ilaçlar bitti bugün yine ateşi var neden böyle oluyor ya gribi de dha geçmedi hala burnu akıyor korkuyorum bir şey olcak diye niye tekrarlıyor bu ateş belliki enfeksiyon geçmemiş ama neden yani o kadar antibiyotik kullandık ilaç kullandık anlamadım gittin durumu yaşayan var mı doktor nasıl bir yol izliyor ne dediler sizlere