Adenmoms68 Merhaba arkadaşlar ikizler kesede gözüktü birisi saglıklı birisi saglıksız saglıksız olan mol diye düşünüyorlar ilerleyen zamanlarda belli olacak ama yasayan varmı belirtileri neler nasıl birşey?