Talhamm46 her bebeğin gelişimi farklıdır. Mesela kuzenimin kızı 3 yaşına girecek 3 ay sonra anne baba anneanne dede ada al vs gbi kelimeler söylüyor benim kızım 11 aylıktan bu yana dilli. Şuan cümle kurmaya çalışıyor yani dün ilkkez baba bak feyza dedi. Adın ne dediğimizde feyza ( eysa) diyor. Feyza neredesin dediğimde eysaa burada diyor. 10 tane meyve ismi söylüyor ve resimlerini bulup gösteriyor şarkı söylüyor karpuz adamı arı vız vız şuan 17 aylık.
Bebekler geç konuşabilir önemli olan sizi anlayıp anlamaması mesela bunu al dediğinde alıyorsa yada hadi gel gidiyoruz deyince kalkıp geliyorsa sıkıntı yok. Instagramda orcan Altan var bu dil gelişimi ile bi video atmış bakın isterseniz