Melek_Recepsirac Sütüm yetersiz. Bebeğim 2 ay 9 günlük . Mamaya da alıştı beni emmiyor sağıyorum 10-15 çok nadir 20 cc ancak çıkıyor humana çayı sipariş ettim kullananlar var mı tek çarem o tek güvenim o ? Neleryapanilirim`
Gunsenin Melek_Recepsirac bende kullanıyorum faydası oluyor incir badem ceviz helva yulaf ye yanı sıra
Sevvaldal Melek_Recepsirac ben iciyorum humana steel tea. Bebegim 3.5 aylik sadece anne sutu aliyor. Ama en onemlisi bol su, uyku ve siksik emzirmek.
Aysemmm Canım ben kullanıyorum faydası oluyor..incir üzüm ve helvanında faydası oluyor onlarıda dene ve bol su iç umarım faydasını görürsün