ikiprenses_annesi Kızlar airfrey de soğan halkası yaptıgımda semsert simit gibi oluyor ya püf noktanız var mı
Minel-inannesi ikiprenses_annesi az pisirince oluyo. Evde 2tane vardi 200derece 5dk ya attim yaninda diger sebzelerle felan iyi oldu. Tabi derin yagda kizarmis gibi degildi ama lezzetliydi