Berraa_54 Elifturcan benimki de 7 aylık 8 kilo ben de az diyorum kızım için verdiklerim yaramıyor sanki bu ay hiç almamıştı
Cumamert63 Berraa_54 canım doğum kilosu çok iyi sonradan neden almamış acaba bebeğim prematüre doğdu 2 kg 20 gün küvözde kaldı 1900 olmuştu kilo vermişti aksine Şuan 7 aylık 8 kilo maşallah çok şükür 🙏🤲🏻
Alyaece1 Benim ilk kızım bir yaşına girdiğinde 8 kilo bile değildi çok minikti şimdi 7 yaşında maşallah yaşıtlarından çok önde boyu kilosu çok iyi merak etmeyin ben çok takıyordum ozamanlar ama sonradan açıldı