19 kasımda 3 yaşlarına girecek ikizlerim. Asla ama asla tuvalet eğitimi almıyorlar ya da ben veremiyorum heralde 🙄 şarkı söyleyen tuvaletler, ışıklılar, düz lazımlıklar, şekilli tuvalet kağıtları, stickerler.. hepsini aldım yaptım. Yaz başından beri uğraşıyorum ama yok. Ara verdim unutsunlar dedim baştan başladım hala yok. Yapmam ben tuvalete, benim bezim var, hayır çıkarmam o benim, ben anne baba değilim niye oraya yapayım vs vs aklınıza gelecek türlü bahaneleri sıralıyorlar. Bezden de asla rahatsız olmuyorlar. 7 saat değiştirmedim düşünün en son ağlamaya başladılar anne acıyor diye tamam çıkaralım ama geri takmak yok dedim bu sefer de takmadım diye ağladılar. Ben ne yapacağım bu tuvalet işini. Artık düşünmekten ağlar hale geldim ya. Herkes aa kocaman olmuşlar ne ayıp annesi öğretmiyor musun yoksa kolayına mı geliyor diyorlar daha da deliriyorum. Bana bir akıl verin nolur 🥺