Ervaecri Yeni aşdım 35.9 36 6 çıkıyor kendimde de denemedim bunda da 37 üstü deyince mı ateşten sayılacak. 35.9 çıkınca ateş yok diyorum ama 36 6 cıktıgı da oldu
Ervaecri dayes 35.9 36.6 gösteriyor 37 üEri olunca mı ateş okuyor demek istedim. Yani 35.9 34.9 da normal mı 36.6 da mı normal demek istedim.