Eflin_n Kızlar bebeğim bugün rota aşısının 2. Dozunu oldu. Aşıdan sonra karnı ağrıyor gibi ve meme, mama reddi yaşıyorum. Yaşayan varmı? Ne kadar sürüyor yaşayan var ise? 🥺🥺
Tombikdonerartikcokpahali Eflin_n karın ağrısını bilmiyorum ama inanın her iki bebeğimde de meme reddi yaşadım rota aşısından sonra
Eflin_n ugrakyagiz çocuk büyütmek Zor ve sabır işi cidden. Aç kalmasınlar ve sağlıklı olsunlar yeter ki🤲🏻🥺