Tombikdonerartikcokpahali geyikligece evet sürekli iki bacağım da mosmor. Bazılari bilye bazıları ise aşırı büyük. Bastırınca aciyorlar
aptall geyikligece evet bende oluyordu kan verdim kansızlıktan ve vitaminsizlşkten oluyormuş ilaç verdiler
geyikligece turkuazmavisi herhangi bir darbe almadan değil mi bastrınca ağrı da olmuyor neden oluyor anlamıyorum siz sordunuz mu hiç
turkuazmavisi geyikligece evet canım iki hafta oldu sanırım dahiliye ye gittim bacağımda kollarımda morluklar oluyor diye vitamin değerlerine bakalım dedi baktı değerlerin iyi bı sıkıntı görünmüyor dedi geçmezse gene gel felan dedi
geyikligece Tombikdonerartikcokpahali benimkinde ağrı olmuyor acaba siz bir yerlere mi çarpıyorsunuz çarpma sonucu oluşan morluklar bastırınca ağrıyor çünkü
Tombikdonerartikcokpahali geyikligece hayır benim uzun zamandır var bu bir yere carpmadigimdan eminim. Hatta bazı zamanlar çok özenli davranıyorum. Yine de oluşuyor
geyikligece aptall ya ben de kansızlıktan mı diye düşündüm hamileyken kan ilacı kullanırken hiç olmuyordu. Siz kullandınız mı peki kan ilacını işe yaradı mı
geyikligece Tombikdonerartikcokpahali Allah Allah benim de öyle şu an var mosmor çarptığımı hatırlamıyorum bastırınca da hiç ağrımıyor
aptall geyikligece kullandım ama bende inanılmaz mide bulantısı yapıyordu 2 3 kez kullandım şuan tekrar kullanmıyorum daha öncede kullandım bıraktım 1 haftadır başka bi ilaç kullanmıyorum işe yarıyor
Doga_sever Benim uzun yillardir var olan sorunum.hematoloji bolumunde aylarca incelendi. Sebep bulunamadikcs testler istendi. Suphelenilen hastaliklarin hepsi temiz cikti. Bir sonuca varamadi. Takip edilecek dendi. Ben de birakti.m.
Defnekokulu geyikligece bende de oluyor ve gecmiyorlar. Nöroloji doktoruna gitmiştim kalp damara git dedi ama randevu bulamadım ondan gidemedim
ahkalbimm geyikligece benim varislerim var. Çok ayakta kalınca, yorulunca damar çatlıyor o yüzden oluyor morartı. Kalp damar doktorum söylemişti.
Minnakordek geyikligece yorgunluk dolaşım bozukluğu zorlama bazı vitamin ve minerallerin eksimligi neden olabiliyor herkeste olur gidip bı gösterebilirsiniz içiniz rahatlar ama genelde ciddi değildir