Kendinizi suçlamayın , bebekler gerçekten düşe kalka büyüyorlar . Düştüğünde fazla tepki vermeyin ki bebek daha büyük bir şey olduğunu düşünüp ekstra ağlamasın. Çok iyi gözlemciler çünkü 🫠 ağladığında ona sarılıp yanında olduğunuzu , bir şeyleri yeni öğrenmeye başladığını ve düşmesinin doğal olduğunu söyleyin ve inanın ki anlıyorlar. Neren uf oldu öpeyim de geçsin deyip öpün ve tatlıya bağlayın. Emin olun bir düşecek iki düşecek ve sonra bunların hepsi geçecek. Yürüme evresinde hiç başa çıkamazsınız kendi duygu durumunuzla çünkü, ciddi anlamda düşüp bir yerlerini zedeleyebiliyorlar . Biz böyle aştık , şimdi düşse de neresi acıdıysa geliyor gösteriyo ve ben öpüyorum geçiyo. Sonra kaldığı yerden devam 🤤