Nasıl kesicem ya? Gelişim basamaklarında uykuda 2 ya sendromunda her konuda kriz yönetimi yaptım. Ama bu konuyu başaramıyorum. Bir kaç gün önce ciddi mastit oldum enfeksiyon yüzünden. Çok yorgunum ve bunun da işaretiyle memeden kesmeye karar verdim. Konuşuyorum hasta oldu meme anne yoruldu diyorum güzel güzel anlatıyorum kafasını yerlere vuruyor öyle dedikçe. Napıcam nasıl kesicem 21 aylık