Kızlar merhaba🙏🏻oglum bugun ıkı aylık oldu.2600 gram dogdu ılk ay 3600 bugun ise 5040 kg oldugunu ogrendım🙏🏻 buraya kadar sorun yok aslında doktor guzel beslenmıs dedı ama sana gecmıs olsun bu adam cok obur mide buyumus alısma surecı 4 aylık olana kadae cekersın dedı saat bası uyanıyor hıc uykumuz yok ve asırı gazlı bı bebek.. gobek fıtıgıda var asırı aglamaktan..tecrubelı annelerden fıkır beklıorum uykusuzluktan bayılmak uZereyım artık..kızım 6-7 saat delıksız uyurdu bu kucuk adamsa saat bası uyanıyor☹️