Eda038 Kızlar ben bi önceki postumdada yazdım. 3 buçuk ay önce seseryanla dogum yaptım korunmasız yaptık 2 kere ya reglm 2 gün geçti sizce yine mi hamileyim ben ya yada sezeryandan sonra düzensiz olabiliyor mu
Hadianne Eda038 ben 6 ay regli olmamıştım 40 im ciktiktan oda bir ay oldu bı ay olmadı düzensizlik olabiliyor
Elifmihre Eda038 düzensizlik olabiliyor canım benim arkadaşımda 4 ay olmadı bende hemen oldum mesela kırkım çıktı adet oldum
bakkalemzigi Eda038 hemen motivasyon vereyim . Korunmasız ilişkiye girme bebek istemiyorsan ve hamile olabilir misin biz bilemeyiz gebelik testi var ezchanelerde
Elifmihre Eda038 anladım canım banada öyle oldu bi kaç ay düzenli oldum sonra olmadım olur gibi oldum hatta kan test idrar testi verdim korkudan hamilemiyim diye çok günün geçtiyse bi tahlil ver derim
cimcime1018 Eda038 Korunmasız birlikte olup hamile olmaktan korkmak 😭 Yapmayın şunu kendinize ya. Allah gönlüne göre versin. Hamile olabilirsin. Korunmasiz birlikte olmuşsun sonuçta. Test yap ona göre önlemini de alırsın
Eda038 cimcime1018 hamileysem ne yapacam ben yeni sezeryan oldum tekrar yaşamak istemiyorum aynı şeyleri bebeğim çok küçük
Merve_Kumsal90 Eda038 ilk aylarda düzensiz olabiliyor korkma bence. 1 hafta gecikirse bi test alırsın. En azından için rahat eder