EmineMercan ya aslında bebeğe göre değişen şeylerken bazıları da herkesçe bilinen şeylerdir diye düşündüm :) örneğin, çevre artık çok dikkatini çekiyor eskiden memeden ayrılmayan kafası şimdi tık sesine bile dönebilşyor. Bunun önüne geçmek için ben kapısını ve perdesini kapattığı. Bir odada emzirirdim mesela. Uyku gerilemesi den çok öektşk biz hatta ayak geçti uykusuzluk kaldı ona çareyi doktorundan uyku danışmanlığı almakta bulduk. Her şey dikkatlerini çektiği için çok fazla dışarı çıkarırdım mesela, her şeyi de anlatırdım bu kedi bu araba bu ağaç kedi miyav dert falan. Uyaran manyağı yapıyordum bir nevi :)))) haliyle yoruluyor ve o anlarda daha hızlı uykuya dalıyordu. Ses çıkaran oyuncaklar almıştım işte örneğin hani kendi kendine de zaman geçirebikiyordu böylece. Ben bir de tam bu dönemde işte emzirme yastığına falan destekleyerek oturtmaya başladım. Bu da doktor önerisi idi. Milelt ay oturtma falan dedi ama kucakta böyle oturur gibi durabiliyordu, doktoru da devam dedi. Bu da onun için enteresan oluyordu. Çevredeki uyaranları birden fark edip birden her rşyle ilgilenmeye başladıkları için emmeleri, uyumaları her şey kısalıyor. Mesela yine emzirriken süre uzasın diye renkli örgü boncukları olan kolye takardım boynuma :) şu an aklıma gelenler bunlar açıkçası umarım bazıları işinize yarar sizin de :)