Kedici Valla ben cici bebe bebek bisküvisi gibi şeylere karşıyım 🙈 evde meyve püresi yapıyorum. 1,5 yemek kaşığı irmiği 1,5 su bardağı soğuk suya atıyorum bir güzel kaynıyor. Sonra küçük küçük dilimlediğim meyveleri içine atıyorum altını iyice kısıyorum ve 5 dakika da öyle kaynatıyorum. Altını kapattıktan sonra biraz ılıyıncaya kadar bekletiyorum sonra blenderdan geçiriyorum ya da süzgeçten ama şu an 9 aylık olduk biraz pütürlü bırakıyorum 6-9 aylar arası hep ilk önce blender sonra süzgeç yaptım 🙈 bi cam kavanozum var küçük ona dolduruyorum tarihi yazıyorum ve buzdolabına atıyorum. yedirmek istediğimde 3 saat öncesinden çıkarıp oda sıcaklığına gelmesini bekliyorum 😊 çok arzu ederseniz mamayı blenderdan sonra 1 çay kaşığı pekmezle tatlandırabilirsiniz. 1 hafta içinde tüketebilirsiniz sonrası için bozulmuyor ama ben ya bozuksa deyip değiştiryorum mamasını 🙈