İstanbulda oturuyoruz kış geldi hala sivrisinekler gece uykumuzdan uyandırıyor öldürüyorum diğeri geliyo vızlıyor oda değiştiyorum orda da var. Bu gece 5 te uyudum resmen. İlaç sıkamıyorum kızım 3,5 aylık. Gerçekten uykularım haram oldu. Bunun bi çözümünü bilen varsa bama yardım etsin çok dua ederim