1annne Kızlar bebeğimin kaka lekeleri asla çıkmıyordu elimde uğraşıyordum kalıp sabunuyla porçözün leke çıkarıcısını aldım kullananlar memnun mu fısfıs olarak daha mı iyi ,ben kapaklısını almış bulundum
OptimusPrime 1annne Ben vanish leke çıkarıcı kullanıyorum. Her lekeyi geçiriyor. Şimdi kan lekesine denedim. Yıkamadan 2-3 saat önce döküyorum kenarda bekliyor iyice sonra atıyorum makineye normal deterjan azıcık leke çıkarıcı makineye de koyup yıkıyorum. Çıkmış öneririm.
Aslininannesi 1annne Elite Home leke çıkarıcı kullanıyorum ben. Akşamdan sıcak suya basıyorum çamaşırları sabah yıkıyorum. Hiç leke kalmıyor