Ist2121 Kizlar bebegimi uyandiramiyorum bi turlu. Sutum var ancak cok zor emziriyorum. 2 kez fln mama verdim, idrar kaka cok az mama versem bile 2 3 kere yapiyor. Basina gelen var mi? Neler yaptiniz?
Damla Ist2121 topuğunu sıkmak topuğuna vurmak uyandırabilir ıslak pamuk ile yüzünü sil altını ac bunlar uyandırabilir ama ne yap ne et uyandır o uyudukça beslenmez beslenmedikce şekeri düşer iyice uyanmaz
churchil Ist2121 ben yuvarlıyodum uyansın diye. Sağına soluna döndürüyodum diğer yöntemler pek işe yaramadı yani. Siz de deneyerek bulacaksınız maalesef böyle bi süreç bu sarılık dönemi
ilkaay0 Ist2121 Sütünüz varsa neden mama veriyorsunuz? Göğüs uçlarını sıkarak veya ayak tabanına bastırarak onu uyarabilirsiniz. Yenidoğan hemşiremiz bize öyle söylemişti. Gündüzleri 1er saat aralıklarla geceleri de 2saate bir uyandırıp emzirdim sarılıkta çok şükür olmadı
Ist2121 sibel39 ten rengi fln kirmizi hastaneden cikarken de yoktu ancak suan dr a goturmeli miyim? Cuma gunu sabah randevumuz var
sibel39 Ist2121 sen yinede uyandırmaya bak cuma günü gidersin zaten genelde yeni doganlarin hepsinde oluyo benkm oğlumda asla uyanmazdi bezi ıslatır yüzüne surerdik burnunu sikardik masaj yapardık yani bir şekilde uyandırmaya calisirdik ama yinede hemen uyurdu
EcrinMelek1- @Ist2121 bana hastanede gebe okulundaki bayan şekeri düştüğü için uyanmıyordur ne yap ne et uyandır demişti ben her şeyi denedim asla uyanmıyordu hatta umursamıyordu bile kaynanam yanımdaydı o da çok uğraşırdı uyansın diye ama yok uyanmazdı ben artık kollarını bacaklarını hafif tokatlardım anca öyle kendine gelirdi ha bunu yaparken canımdan can giderdi ama kızım için sağlığı için yapmak zorundaydım çünkü bizde hiçbir şey işe yaramadı bezini açtım ıslak bezle sildim topuğunu yada burnunu sıktım topuğuna vururdum bana mısın demezdi hiç
Elifmihre Ist2121 canım benim başıma geldi öldü sandık kafası kolu tutmuyordu bebeğim sarılık oldugunu öğrendik 19 du biraz hastanede yattık kızımla beraber şimdi de yerinde durmuyor
hilaysafak Benimde bebeğim asla uyanmazdı ne yapsam hiç umrunda olmazdı öyle olduğu zaman hemşireninde tavsiyesiyle uyurken ya kaşıkla ağzına süt dökerdim ya da şırıngayla beslerdim şuan 41 günlük artık kendi uyanıyor isterseniz birde böyle deneyin
EcrinMelek1- @Ist2121 5. Gün hastane kontrolünde doktor sarılığı var ama şuan hastanede yatacak kadar değil dedi sadece gözle muayene ederek bunu söyledi en az yarım saat 40dk emmesi gerekiyor dedi 2 gün sonra tekrar gelin kilo almış mı bakalım ona göre bı karar veririz dedi bende o Zaman sağma makinası yoktu ihtiyaç olursa alırız demiştik haliyle sütümü de sağamadık doktora sormadan mama başladım o anki psikolojiyle ve tabiki hemen sağım makinası siparişi verdim 3 saatte 1 30cc mama verdim biberonla aynı zamanda emzirmeye devam ettim gün içinde kızımı uyandırmak o kadar zor olmamıştı mamayı da çok vermedim 3 kere filan anca verdim galiba onun dışında emzirdim 2 gün gittiğimiz de kilo almış dedi doktor ama ben mama da verdiğimi söylemedim şuan 1 yaşına girmek üzere hâlâ gün içinde yada gece uykusuna yatırırken bı kere mama veriyorum 150cc kadar yani mama verdim ama önceliğim hep emzirmek ve ek gıda şeklindeydi mamayı hiç abartmadan devam ettim emmediğini hissedersem yada o gün ek gıdayı güzel yemediyse mama verdim hatta 400 gramlık mama bana neredeyse 20 25 gün giderdi