Ecegerginn yıllarca iş nedeniyle topuklu giydiğim için iki ayak baş parmağımda batık var ve ben tel taktırdım pedikür zaten mutlaka yaptırmak zorundayım öleli kan revan içinde kalıyorum temizlerlerken derinde olduğu için çektirmeye kadar gidecektim ama ayak sağlığı merkezi işimi değiştirmedikten sonra çözüm olmıyacağınj söyledi vazgeçtim bir ayak sağlığı merkeziyle görüşün en iyi yolu onlar söyler