ipeklihayat Yargılamak istemiyorum ama 2 aylık konuşamayan , yürüyemeyen bebek size nasıl bir zorluk yaşattı merak ettim doğrusu.
Uzmanlar 3 yaşa kadar Sıfır ekran öneriyor. Zihinsel, dil , beyin gelişimini olumsuz etkiler. İlerleyen zamanda konuşmada gecikme , jest ve mimikleri doğru kullanamama, öğrenme becerisinde gerilik , sosyal iletişimde zayıflık gibi sorunlara yol açar . Kendinizde googleye yazsanız sayfalarca Ekranın bebek ve çocuklara olan zararlarını okuyabilirsiniz . Yol yakınken vazgeçin sonra çok pişman olursunız