melegininannesi38 ahh arkadaşım benim kızımda biberon tutmadı. Anne sütü de yoktu. .şuan 13 aylık hala tutmaz. Avent, lansinoh,wee, bebedor, neler neler denedim. Tutmayınca mecbur kaşıkla verdik. Öyle zor öyle zordu ki .sana tavsiyem aç kalmasın yazık dayanamıyorum tutmuyor ne yapayım deme sakın.asla kaşıkla devam etme.birak aç kalsın . dayandığı yere kadar dayansin.belki o zaman tutar.