burcuu11 Bebeğim sma kullaniyordum sütüm yetmediğinden. Aşırı gaz yapiyor bebeğime bağırsakları çok gurultuyor. Mamadan mi bilemedim bir iki kere de kabiz yaptı çocuğuma uykusnda ikiniyo. Önerebileceginiz gaz yapmayan mama varsa denemek istiyorum
encet Benim de sütüm azaldığı için mama verdim hipp kullandım bi sorun yaşamadık içine çay kaşığıyla hakiki zeytin yağı damlatıyorum daha iyi oluyor ama günde tek sefer zeytinyağı damlatıyorum ekstra da sab simplex gaz damlası kullanıyorum