Merhaba anneler 9 günlük anneyim 4 gündür sarılıkla mücadele ediyorum fototerapi aldık bir gece düşürdük şükür ama şuan 9 mg da olsa sarılık mevcut birde kilo sorunu var 2.735 kilo doğdu terapi alırken 2.400 kiloya düşmüş bugünde kontrolümüzde 2.500 kilo küsurdu doktor 60 cc mama ver 3 saatte bir dedi ama bu kezde uyanmiyor mama içince anlam veremiyorum çok yıprandım artık nasıl geçecek nasıl kilo alacak uykularım kaçtı artık