Bizim ev oldukça sıcak kaloriferi kapattık boruların sıcağı yetiyor camı açıyoruz hatta. Salonunuz kaç derece bilmiyorum ama kendi sıcaklığıma göre bebeğimede öyle hareket ediyorum kendim hırka giyme ihtiyacı duyuyorsam bebeğime de giydiriyorum gece uyurkende 23-24 derece oluyor tulum giydirip üstünü hiç örtmüyorum 2 aylık bebeğim hiç hasta olmadı