Saçımdan o kadar bezdimki uzun olmasına rağmen gür ve yoğun anne topuzuyla geziyorum 1 senedir fön çekeyim düzleştireyim desem ne öyle bir vaktim var nede yapacak mecalim kestireyim desem birşeye benzemiyor saçım yüzünden kendimide beğenmemeye başladım bir kuaföre gitsem bir saçı yapmak olmuş 150 -200 lira hangi gün vercen neler yapıyorsunuz